Μενού ημέρας(6 μονάδες & 7 μονάδες)

Μενου ημερας

Πρωινό

Καφές με γλυκαντικό(0 μονάδες)

3 φρυγανιές με μηδενική μαρμελάδα (1 μονάδα).Δείτε τις επιτρεπόμενες μαρμελάδες εδώ

Δεκατιανό

Φρούτο με 0 μονάδες(μήλο ή αχλάδι ή πορτοκάλι ή μανταρίνι)

ή 

Φυσικό χυμό πορτοκαλιού(0 μονάδες)

Μεσημεριανό

Ψητό Κοτόπουλο Με Σάλτσα Λάιμ Και Κόλιανδρο (2 Μονάδες).Δείτε τη συνταγή εδώ

+

Σαλάτα εποχής με ωμό λάδι(1 μονάδα)

Απογευματινό

Γιαούρτι + Φρούτο χωρίς μονάδες(1 μονάδα)

ή

Κρύο Σουφλέ Λεμόνι (1 Μονάδα).Δείτε τη συνταγή εδώ

Βραδινό

Η Πιο Εύκολη Και Γρήγορη Συνταγή Μανιταρόσουπας! (1 Μονάδα).Δείτε τη συνταγή εδώ

 

Σημείωση: Για όσους καταναλώνουν 7 μονάδες ημερησίως μπορούν ενδιάμεσα στα γεύματα να προσθέσουν κάτι που έχει 1μονάδα πχ μπανάνα ή παστέλι με 1 μονάδα (Συνταγή εδώ)

Loading...

Αφήστε μια απάντηση